Et år med potensielt kaos

Jeg har en følelse at dette kan bli et ganske så kaotisk år. Ikke bare akademisk, men sånn generelt. Dette er siste året på universitet og jeg må se til at rotehuene der har gitt meg korrekt informasjon angående valg av riktig fag for å få korrekt studiepoeng for gjeldende hovedfag og spesialiseringer.

Men det er så mye annet som må klaffe. Spesielt etter jeg står der med det forbaskete diplomet i hånden. Neste ledd er jo da at jeg enten har en jobb som venter, at vi har nok penger til å flytte til Norge ingen uventede ekstrakostnader.

Ingen har merket at jeg er ganske stresset pga det, men der igjen, så har jeg en rar evne å alltid se avslappet ut. Kanskje for at til et vist punkt så rykker jeg litt på skuldrene å trasker fremover uansett hvor enn stresset jeg er.

Det er så klart verdt det å streve fremover, men det betyr ikke at det ikke blir et sant helvete fremover.

