iPad Mini eller Norge

Har endelig betalt ned min iPad 2 som jeg skaffet meg for to år siden via et abonnement. For her til lands (Australia) så er det nesten umulig å oppdrive abonnement avtaler som bare varer ett år.

Tanken var så å gå i anskaffelse av en iPad Mini, da den er litt kjekkere å fikle med når en ligger på sofaen og driver dank. For å ikke glemme at den er også mer hendig å ha med seg når en er ute på tur.

Men ting endrer seg fort iblant.

At vi hadde tenkt å flytte til Norge var planen, men det var ikke helt risset i stein enda. Det kunne bli begynnelsen av 2015, kanskje slutten av 2015 eller så seint som 2016.

Nå har vi bestemt å muligens bare hoppe i det å flytte tidlig 2015 til Norge. Så en ny iPad Mini med to års binding kommer dessverre ikke på tale.

En ofring jeg gjerne gjør. Vil heller blidgjøre en mobiloperatør i Norge enn i Australia om jeg skal være helt ærlig.

Og alle monner drar. Det koster å flytte, og mer så når en flytter til et annet land.

Så, vi ses kanskje neste år.

